Ulotka to druk reklamowy lub informacyjny, który używany jest do szybkiego przekazywania treści. Charakteryzują się niewielką objętością, nie przekraczającą 4 stron. Zwykle spotykamy je formie jednostronicowej oraz składanej lub rozkładanej broszurki. Ulotka ma za zadanie dostarczyć najważniejsze informacje jaką firma chce za pośrednictwem nich przekazać.
Folder reklamowy to jedna z najpopularniejszych form reklamy firmy. Forma folderu reklamowego zbliżona jest do ulotki jednak do jego przygotowania często wykorzystuje się fotografie, tabele, mapy, dane oraz inne elementy graficzne. Najczęściej folder reklamowy występuje w klasycznej formie 4 stron, oraz 3 stronicowy poskładany w kształt litery Z lub C.
Kalendarze reklamowe występują w wielu różnych formach min:
Teczki ofertowe używamy przechowywania dokumentów, druków czy zaproponowanych rozwiązań dla klientów. Spotykamy zadrukowane jedno, lub dwustronnie, bardzo często posiadają nacięcie na wizytówkę, dzięki czemu są bardzo praktyczne. Teczki mogą być wykonane w podstawowym kształcie, przy użyciu naszego wykrojnika lub dowolnie zaproponowanej formie i kształcie.
Katalogi firmowe – jeden z najczęściej stosowanych prospektów, przedstawiający pełną ofertę przedsiębiorstwa. Produkt ten powinien jak najlepiej prezentować towar za pomocą fotografii, opisów, czy sloganów reklamowych. Zwykle ma obfitą kilkudziesięciostronicową formę, w miękkiej oprawie, klejony, często uszlachetniany foliowaniem bądź lakierowaniem.
Plakat – jest to nośnik reklamy outdoorowej, stanowiący całościową formę graficzną zaliczany do akcydensów. Drukowany w dużym formacie np B1, zadrukowany jednostronie służy celom reklamowym i informacyjnym Umieszczany jest w miejscach publicznych, na słupach ogłoszeniowych, gablotach firmowych czy witrynach. Zwykle informuje o wydarzeniu np. koncercie, ofercie firmy czy promocji.
Druki firmowe – to materiały reprezentacyjne firmy wpływające korzystnie na jej wizerunek. Do tej grupy produktów zalicza się: wizytówki, koperty z nadrukiem, papiery firmowe, opakowania na CD oraz inne druki związane ze specyfiką przedsiębiorstwa np: cenówki, cenniki, plakietki, notesiki itp.